坂庭修 問わず語り

出がらしにだからこそできる役目や若い奴らに残せることがあるんじゃないか

What Kind of Fool

What Kind of Fool
             (Barbra Streisand “GUILTY”より)

Who's sorry now?
There was a world when we were standing still
And for a moment we were separated
And then you find her, you let the stranger in

who's sorry now, who's sorry now?
What kind of fool tears it apert?
Leaving me pain and sorrow

Losing you now wonderin' why?
Where will I be tomorrow?

Was there a moment when I cut you down?

I only apologize

 

今 どちらが謝るべきなの?
僕らがまだ続ける手立てはあったのに・・
でも、僕たちは離ればなれになった
僕の知らない誰かが君を奪った

誰が、ごめんなさい?誰が謝るの?
なぜ愚かなものがそれを引き裂いたのか?
僕に痛みと悲しみを残して

君を失って、今頃なぜだろうと考えている
明日はどこにいるのだろう?

僕が君を捨てたことがあったろうか?
理由も告げずに去った君

知りたいことはたくさんある
聞きたいことはたくさんある

でも、今はただ、君に謝りたいだけ